2012年08月11日

高槻祭り

高槻祭り
Global Village Takatsuki Festival 2012
吹田祭りより1週間遅れて8月5日、高槻茨木校が高槻祭りに参加しました!
高槻祭り


The students found their dancing partners, got into their dragon groups to help carry the dragon, and everyone wore pom-poms even parents and brothers and sisters.
ドラゴンの泳ぐ涼しげな水を表現したブルーのポンポンを持ち、準備します。お父さんやお母さんも一緒にどうぞ!

高槻祭り
We waited happily for our chance to shine in the parade.
ドキドキしてきた!


いよいよパレードのスタートです!ドラゴンはまるで生きているかのように宙を泳ぎました!
高槻祭り
高槻祭り
Here we come, RAORRR!
いよいよパレードのスタートです!ドラゴンはまるで生きているかのように宙を泳ぎました!

The entire school: Kinder B to Nursery helped decorate the dragon. Well done Takatsuki!
ナーサリーからKBの全ての子ども達によって美しく装飾されたドラゴンです。



We danced to a song from Kung Fu Panda 2 shaking our Pom-poms we made at home and at school.
ポンポン作りやお家でのダンスの練習のお付き合いなど、たくさんのご協力ありがとうございます!
高槻祭り
高槻祭り

When we arrived at the stage, we regrouped for our song with sign language.
パレードの後はステージでのパフォーマンスです。
高槻祭り
高槻祭り

KA and KB both took turn in the song while we used our hands and voices to sing Stevie Wonder’s “I just called two say I love you”.
KAとKBクラスによるスティービーワンダーの“I Just Called To Say I Love You”を、手話付きの歌で披露しました。
高槻祭り
高槻祭り

After the performance we all congratulated each other on a job well done! Practice makes perfect.
パフォーマンスも大成功!皆でお互いを誉め合い、笑顔に包まれた一夕となりました!お疲れ様でした!




After the performance we all congratulated each other on a job well done! Practice makes perfect.
パフォーマンスも大成功!皆でお互いを誉め合い、笑顔に包まれた一夕となりました!お疲れ様でした!


タグ :高槻まつり

同じカテゴリー(高槻茨木校)の記事画像
Rabbits @ 高槻茨木校
Panda @ 高槻茨木校
Lions @ 高槻茨木校
Leopards @ 高槻茨木校
Dolphins @ 高槻茨木校
Zebras @ 高槻茨木校
同じカテゴリー(高槻茨木校)の記事
 Rabbits @ 高槻茨木校 (2014-11-23 12:53)
 Panda @ 高槻茨木校 (2014-10-23 13:46)
 Lions @ 高槻茨木校 (2014-10-23 13:40)
 Leopards @ 高槻茨木校 (2014-10-23 13:34)
 Dolphins @ 高槻茨木校 (2014-10-21 18:06)
 Zebras @ 高槻茨木校 (2014-10-21 17:58)

Posted by Earth at 13:10 │高槻茨木校