2014年06月02日

Pandas @ 高槻茨木校

Hello everyone! April was a very exciting first month for Pandas class! Students were introduced to the new classroom and their classmates. The students have been very energetic and talkative. They have been trying hard to follow the rules and assume the responsibility of being older students. They have been getting along well together and they are bonding together as a class. Thank you for your support!
こんにちは!パンダクラスの4月はとてもエキサイティングでした!
みんな新しい教室やクラスメイトに興味深々な様子でした。
また、クラスのルールを守ろうとする姿勢がみられ、年上のクラスになったという責任感を感じているようでした。これから1年間、宜しくお願いします!


Pandas @ 高槻茨木校

Easter Baskets: The students were very excited about the Easter Party and made a basket for their eggs and the Egg Hunt.
4月の行事といえばイースターですね。エッグハント用のバスケットを作りました。みんな一生懸命作っていましたよ。



Pandas @ 高槻茨木校

Gym: In gym class, students have been circuit training. They can run, jump, crawl, and go over obstacles.
ジムの時間には、サーキットトレーニングを行っています。走ったり、ジャンプやクロールをしたり、時には障害物を超えたりと、とても楽しそうです。



Pandas @ 高槻茨木校

Lining Up: Pandas class has a Line Leader and two Lunch Helpers. Students take turns for these helper roles.

パンダクラスでは、毎日交代でラインリーダーとランチヘルパーの役割を決めています。


Pandas @ 高槻茨木校

Lunch: Students have been trying their best to eat their lunch and practice good table manners. Some students have begun using chopsticks as well.
ランチの時間は、テーブルマナーの練習をしています。みんなランチをおいしそうに食べていますね。中にはお箸を使える子もいますよ。


Pandas @ 高槻茨木校

Self-protraits: April's theme was All About Me and the students got to talk about themselves and their families. They had fun making these crafts and pictures.
4月のテーマは「僕・私について」でした。みんなで自分自身や家族について話し合いました。それをもとに、自分の似顔絵を作りました。似てるかな?

Posted by David, Kyoko & Junko



同じカテゴリー(高槻茨木校)の記事画像
Rabbits @ 高槻茨木校
Panda @ 高槻茨木校
Lions @ 高槻茨木校
Leopards @ 高槻茨木校
Dolphins @ 高槻茨木校
Zebras @ 高槻茨木校
同じカテゴリー(高槻茨木校)の記事
 Rabbits @ 高槻茨木校 (2014-11-23 12:53)
 Panda @ 高槻茨木校 (2014-10-23 13:46)
 Lions @ 高槻茨木校 (2014-10-23 13:40)
 Leopards @ 高槻茨木校 (2014-10-23 13:34)
 Dolphins @ 高槻茨木校 (2014-10-21 18:06)
 Zebras @ 高槻茨木校 (2014-10-21 17:58)

Posted by Earth at 21:51 │高槻茨木校